Лайфхак: Як вбити час керівника
Лайфхак: Як вбити час керівника
05.09.2019

Уявіть собі керівника, якому співробітники передають інформацію у вигляді аудіоповідомлень. Сучасні месенджери це дозволяють робити з легкістю.

І ось співробітник шле вам аудіо коротенько, хвилин на п'ять. Ви його слухаєте, це п'ять хвилин. Якщо були якісь важливі моменти, то ще раз слухаєте. Ще п'ять хвилин. Можливо, що не все було зрозуміло, тому, щоб як-слід розібратися, слухаєте втретє. Разом - п'ятнадцять хвилин.

Протягом робочого дня співробітники можуть нам не один раз повідомляти інформацію, а більше. Припустимо, раз вісім співробітник вам наговорив повідомлень за день. Ви витратите два години тільки на прослуховування його послань.

Таких співробітників у вас, швидше за все, не один, а більше. Значить, кожного множимо на дві години. Разом, якщо чотири співробітники таких є, то робочий день ви витратите тільки на те, щоб вислухати від них повідомлення.

Хоча, якби співробітник написав вам те, що збирався наговорити на диктофон, то написане ви б прочитали в П'ЯТЬ разів швидше. По-перше, ми читаємо швидше, ніж слухаємо. По-друге, писав би співробітник вдумливо, без води, без «еее» і «нууу».

Тому, на те щоб прочитати, ви б витратили хвилину. Як правило, текст ми сприймаємо краще, ніж звук, тому навряд чи б ви перечитували три рази. Може бути один раз. Тобто, додамо ще хвилину. Разом, витратили дві хвилини.

Можливо, ви читаєте і радієте, бо співробітники вам не надиктовують, а дзвонять і в телефонному режимі розповідають. Але це ж те ж саме :)

Якщо сам керівник ставить підлеглим завдання у вигляді аудіоповідомлень, то це ще більша проблема. Уявіть, ви поставили співробітникові за день десять завдань в аудіоповідомленнями. Частина з них співробітник послухав (по два-три рази, пам'ятайте, еге ж?). Частина з них не послухав. Щось вже зробив, щось ще не зробив. Як йому потім розібратися, які він виконав? Бінго, переслухати всі!))

Якщо керівник ставить своїм співробітникам завдання усно або по телефону, то виникає ще більша проблема. Мало хто із співробітників здатний все дослівно запам'ятати. І виникає «людський фактор». Забув, переплутав, недоробив. Керівник сердиться, повторює завдання - чергова втрата часу.

Якщо керівник за день ставить за п'ять завдань п'яти співробітникам, то питання: наскільки швидко він забуде - кому що ставив? Особливо, якщо частина завдань довга за часом, не на години, а на дні?

Власне, ось так і витрачається непродуктивно велика частина часу і керівників, і співробітників.

Висновок: ставте завдання ПИСЬМОВО! І звіти співробітників йдуть ТІЛЬКИ ПИСЬМОВО!

З повагою, Олександр Варламов

Якщо Вам потрібна невелика консультація з приводу підвищення ефективності Вашого бізнесу, тоді заповніть форму і ми з Вами зв'яжемось:

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.