Чому компанії не зростають
Чому компанії не зростають
02.02.2020

Раніше бізнесмени думали - якщо у мене є гроші, то я можу бути спокійний. Зараз - гроші це скоріше навпаки, причина для занепокоєння.
 
Раніше бізнесмени вважали, якщо у них є нерухомість - то майбутнє забезпечене. Зараз - це не так.

На що ж можна спертися керівнику в такій ситуації? Я бачу тільки два даних, які надають стабільності в поточному житті.

Перше - ні нерухомість, ні рахунок в банку, ні положення - не гарантують успіху і процвітання в майбутньому. Тільки люди - та команда, яка підтримує власника, можуть допомогти йому зараз досягти успіху.

Друге - може бути таке, що власник залишиться сам. Банкрутство, еміграція, та хіба мало що. Тому у бізнесмена повинно бути знання того, як зібрати таку команду з нуля. Коли грошей мало або їх немає ще взагалі.

Навіть у мирний час справжня команда професіоналів - це важка справа. Задайте собі питання: хто у Вашій компанії зараз вирішує всі питання з продажу? Хто займається наймом і навчанням стажистів? Хто керує фінансовим плануванням, щоб витрати були менше доходів? Хто вирішує всі питання на виробництві? Хто стежить за якістю в компанії, клієнти? Хто шукає нових партнерів, представників, дилерів?
 
Ідеальна картина - якщо все це роблять навчені компетентні начальники відділів. І завдання директора - контролювати їх діяльність, допомагати погоджувати, ставити їм мети.

У реальному житті на більшість цих питань бізнесмен мені відповідає - це все веду я: і контроль продажів, і фінансове планування, і контроль виробництва, за якістю взагалі не стежить ніхто, партнерів теж я шукаю. При цьому в компанії може бути вже людина 40-50 співробітників. Всі біжать до власника по кожній дрібниці. І коли ми говоримо про те, щоб збільшити обороти рази в два, то в очах у нього з'являється печаль всього єврейського народу, тому що він розуміє, що потік ходоків до нього виросте теж удвічі, і робочий день доведеться розширити годин до двадцяти.

Тому компанії не ростуть!

Якщо у Вас так само, то рішення просте - почніть наймати і навчати себе начальників, які будуть повністю закривати всі питання в своїх відділах. Опишіть їм інструкції, налагодьте комунікацію і продумайте систему контролю.

Замовте у нас спеціальну послугу за описом технології роботи кожного співробітника у вашій компанії

Недавно добавленные

07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:
10.09.2020
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток. Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів. Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії. Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне: - роблять дзвінки і зустрічі; - за результатами зустрічей роблять пропозиції; - після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей. На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній: