Чому компанії не зростають
Чому компанії не зростають
02.02.2020

Раніше бізнесмени думали - якщо у мене є гроші, то я можу бути спокійний. Зараз - гроші це скоріше навпаки, причина для занепокоєння.
 
Раніше бізнесмени вважали, якщо у них є нерухомість - то майбутнє забезпечене. Зараз - це не так.

На що ж можна спертися керівнику в такій ситуації? Я бачу тільки два даних, які надають стабільності в поточному житті.

Перше - ні нерухомість, ні рахунок в банку, ні положення - не гарантують успіху і процвітання в майбутньому. Тільки люди - та команда, яка підтримує власника, можуть допомогти йому зараз досягти успіху.

Друге - може бути таке, що власник залишиться сам. Банкрутство, еміграція, та хіба мало що. Тому у бізнесмена повинно бути знання того, як зібрати таку команду з нуля. Коли грошей мало або їх немає ще взагалі.

Навіть у мирний час справжня команда професіоналів - це важка справа. Задайте собі питання: хто у Вашій компанії зараз вирішує всі питання з продажу? Хто займається наймом і навчанням стажистів? Хто керує фінансовим плануванням, щоб витрати були менше доходів? Хто вирішує всі питання на виробництві? Хто стежить за якістю в компанії, клієнти? Хто шукає нових партнерів, представників, дилерів?
 
Ідеальна картина - якщо все це роблять навчені компетентні начальники відділів. І завдання директора - контролювати їх діяльність, допомагати погоджувати, ставити їм мети.

У реальному житті на більшість цих питань бізнесмен мені відповідає - це все веду я: і контроль продажів, і фінансове планування, і контроль виробництва, за якістю взагалі не стежить ніхто, партнерів теж я шукаю. При цьому в компанії може бути вже людина 40-50 співробітників. Всі біжать до власника по кожній дрібниці. І коли ми говоримо про те, щоб збільшити обороти рази в два, то в очах у нього з'являється печаль всього єврейського народу, тому що він розуміє, що потік ходоків до нього виросте теж удвічі, і робочий день доведеться розширити годин до двадцяти.

Тому компанії не ростуть!

Якщо у Вас так само, то рішення просте - почніть наймати і навчати себе начальників, які будуть повністю закривати всі питання в своїх відділах. Опишіть їм інструкції, налагодьте комунікацію і продумайте систему контролю.

Замовте у нас спеціальну послугу за описом технології роботи кожного співробітника у вашій компанії

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.