Раніше бізнесмени думали - якщо у мене є гроші, то я можу бути спокійний. Зараз - гроші це скоріше навпаки, причина для занепокоєння.
Раніше бізнесмени вважали, якщо у них є нерухомість - то майбутнє забезпечене. Зараз - це не так.
На що ж можна спертися керівнику в такій ситуації? Я бачу тільки два даних, які надають стабільності в поточному житті.
Перше - ні нерухомість, ні рахунок в банку, ні положення - не гарантують успіху і процвітання в майбутньому. Тільки люди - та команда, яка підтримує власника, можуть допомогти йому зараз досягти успіху.
Друге - може бути таке, що власник залишиться сам. Банкрутство, еміграція, та хіба мало що. Тому у бізнесмена повинно бути знання того, як зібрати таку команду з нуля. Коли грошей мало або їх немає ще взагалі.
Навіть у мирний час справжня команда професіоналів - це важка справа. Задайте собі питання: хто у Вашій компанії зараз вирішує всі питання з продажу? Хто займається наймом і навчанням стажистів? Хто керує фінансовим плануванням, щоб витрати були менше доходів? Хто вирішує всі питання на виробництві? Хто стежить за якістю в компанії, клієнти? Хто шукає нових партнерів, представників, дилерів?
Ідеальна картина - якщо все це роблять навчені компетентні начальники відділів. І завдання директора - контролювати їх діяльність, допомагати погоджувати, ставити їм мети.
У реальному житті на більшість цих питань бізнесмен мені відповідає - це все веду я: і контроль продажів, і фінансове планування, і контроль виробництва, за якістю взагалі не стежить ніхто, партнерів теж я шукаю. При цьому в компанії може бути вже людина 40-50 співробітників. Всі біжать до власника по кожній дрібниці. І коли ми говоримо про те, щоб збільшити обороти рази в два, то в очах у нього з'являється печаль всього єврейського народу, тому що він розуміє, що потік ходоків до нього виросте теж удвічі, і робочий день доведеться розширити годин до двадцяти.
Тому компанії не ростуть!
Якщо у Вас так само, то рішення просте - почніть наймати і навчати себе начальників, які будуть повністю закривати всі питання в своїх відділах. Опишіть їм інструкції, налагодьте комунікацію і продумайте систему контролю.
Замовте у нас спеціальну послугу за описом технології роботи кожного співробітника у вашій компанії