Як розподілити функціонал персоналу
Як розподілити функціонал персоналу
18.05.2019

Під час консалтингу часто чую від різних керівників проблеми найму співробітників.
Наприклад, є у мене один знайомий бізнесмен, нехай його звуть Михайлом (наприклад). І скаржиться мені Михайло на те, що немає на ринку праці нормальних продавців.

- А що повинен вміти твій продавець? - питаю я.

- Він повинен вміти продавати, знайти клієнта, запропонувати йому те, що у нас є, - починає загинати пальці Михайло, - крім цього, він повинен вміти зробити необхідні розрахунки з електропостачання, зробити схему, знайти постачальників даної продукції, домовитися за закупівлю, відвантаження , доставку покупцеві, знайти монтажників, які все змонтують, і перевірити якість. Само собою, оформити всі документи, договори, контролювати дебіторську заборгованість і так далі.

- Так тобі потрібні спецназівці, - сміюся я, хоча Михайлу не смішно. Він реально всі ці роки так і працював і вже звик, що він зі своєю невеликою фірмою так і працює. Усі роблять усе. Комірник продає, продажник виписує накладні, бухгалтер закуповує, офіс-менеджер контролює логістику. І всі вони звуться продавцями.

Таких людей і справді немає. Або їх дуже мало. Або їх треба роками вчити, а коли їх вивчили, вони йдуть на вільні хліби в пампаси і прерії, щоб «більше заробляти, тому що працювати на дядька некруто, а бути власником - круто» (привіт, Бодо Шефер і Роберт Кіосакі). І потім виходить з однієї невеликої і незаможної компанії десяток маленьких і ще більш небагатих компаній.

Розподіл праці? Конвеєр? Організуюча схема? Ні, не чули))))

І коли ми проводимо консалтинг, я задаю просте питання: що буде, якщо ми розділимо функції і закріпимо їх за співробітниками? Я знаю відповідь. Буде краще і швидше. Тому що ток тече тільки там, де є стабільно закріплені елементи. Окремо плюс, і окремо мінус. Легше контролювати, легше ставити плани, більше виробництва продукту.

Друзі, давайте розділяти функції. Давайте зробимо таку структуру підприємства (ми її називаємо оргсхеми або оргструктурою), де кожен займається своєю справою і робить її добре і швидко. Компанія зможе більше зробити. Співробітники зможуть більше заробити.

У тих компаніях, де застосовували розроблену оргсхему і закріплювали співробітників правильно, доходи росли. Це диво якесь.

Бажаю того ж і вам! А якщо у вас не вийде - пишіть. Ми, як канадська кінна поліція, примчиться на допомогу!

Який інструмент ми рекомендуємо для допомоги - переходите по посиланню https://orgschemenew.bitrix24.site/biznes22/

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.