Чек-ліст системного бізнесу
Чек-ліст системного бізнесу
09.07.2019

Щоб ви могли самі собі відповісти чесно на питання, на якому етапі перебуває будівництво вашого бізнесу, дайте собі відповідь на питання, ставлячи «+», якщо відповідь позитивна, і «-», якщо відповідь негативна:

1.Ви знаєте свої обов'язки власника (їх як мінімум - шість) і регулярно їх виконуєте.

2.У вас є директор і він точно знає свої обов'язки (і вони відрізняються від обов'язків власника).

3. Ви не займаєтеся рутинними справами замість ваших підлеглих.

4.Ви можете собі дозволити виїхати у відпустку і при цьому ваш бізнес не зупиниться.

5.Ваші співробітники точно знають, який результат вони повинні отримувати на роботі і у вас є критерії оцінки результатів для кожного співробітника, які ведуться в теперішньому часі і кожен може їх подивитися.

6.У вас в прямому підпорядкуванні не більше шести співробітників, як і у інших ваших керівників.

7.Ви проводите збори щотижня і щомісяця таким чином, щоб співробітники знали результати кожного підрозділу, надихалися на досягнення результатів і долучалися до керування компанією.

8.У ваших підлеглих є чітко описані інструкції, де записана технологія роботи співробітника для досягнення результату.

9. У компанії ведеться регулярний наймання персоналу, працює система стажувань, нові співробітники швидко входять в робочий ритм і дають результат вищий за середній.

10.В компанії є система підвищення кваліфікації співробітників, за неї відповідає окремий співробітник (не засновник), і персонал регулярно навчається, підвищуючи свою компетентність.

11.В компанії є система контролю якості і за неї відповідає окремий співробітник (не господар), який залагоджує незадоволених клієнтів, займається рекламаціями, а також вживає заходів для того, щоб в майбутньому подібний збій в отриманні продукту компанії не повторювався.

12.В компанії розроблена і використовується система комунікації таким чином, щоб інформація не втрачалася, що не змінювалась і передавалася швидко.

13.К вам не приходять щодня співробітники, щоб задати питання або порадитися з приводу своїх обов'язків або проблем, які вони самі повинні вирішувати.

14.Ви щорічно проводите стратегічні сесії з вашими ключовими співробітниками, на яких разом ставите цілі і розробляєте стратегічні плани.

15.Ваші підлеглі щодня пишуть бойові плани по досягненню цілей дня / тижня / місяця.

Кожна негативна відповідь в цьому опитувальнику - це як невеликий цвях в підошві. Якщо стирчить тільки один - то часом болісно, ​​часом незручно. Якщо їх вже п'ять - то ... ну, можете собі самі уявити.

Поки не впораєтеся з цим, ви не зможете вийти з операційки, і будете крутитися - як хом'як в колесі щодня.

Чи можна щось з цим зробити? Клацніть по картинці:

Недавно добавленные

16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.
06.07.2020
Канбан - це система організації виробництва і постачання, що дозволяє реалізувати принцип «точно в строки». Слово «Канбан» по-японськи означає «рекламний щит, вивіска» (японською 看板) Виглядає він, як таблиця, у якій стовпці - це етапи виробничого процесу. І в цих стовпцях у нас розташовуються проекти, які ми зараз виробляємо. Наприклад, як це може виглядати для роботи продавців, щоб вони точно бачили, на якій стадії знаходяться переговори:
25.06.2020
Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів: - Продавці не продають. - Виробничники не виробляють. - Керівники не керують. Ну і так далі .