Шість функцій системного бізнесу
Шість функцій системного бізнесу
07.05.2019

Перше - це найм персоналу, управління персоналом, мотивація персоналу - все, що стосується людей.

Друге - це все, що стосується комерційної частини. Це маркетинг, це просування, це самі продажи.

Третє - це робота з фінансами: збір доходів, контроль витрат, облік того що залишилося.

Четверте - це виробництво самого продукту, під який заточена Ваша компанія: закупівлі, склад, логістика - це все повинно бути описано.

Наступне - це обов'язково контроль якості! Тому що нашим клієнтам не подобається, коли вони змушені контролювати якість того, що у нас купують. Тому якість повинні контролювати Ви всередині своєї компанії. Навчання співробітників, вдосконалення продукції, вдосконалення компанії - це все відноситься до області якості.

І останнє - це піар, зв'язок з громадськістю: нові регіони, нові клієнти, нові партнери, - то, що дозволить Вашому бізнесу збільшитись.

Важлива нотатка: системний бізнес не залежить від окремо взятої людини - від того, яка особистість займається цією функцією. Тому що функції прописані, регламенти є, є правила і практично будь-яка людина, який стає на цей пост, може зробити цю роботу.

У системному бізнесі є чіткий контроль показників і ми можемо завжди подивитися, як попрацював це підрозділ за різні проміжки часу. Якщо у Вас немає системи контролю показників, якщо у Вас немає прозорості, то Вам буде дуже важко побудувати системний бізнес, тому що тоді Ви, як власник, повинні будете постійно перебувати всередині компанії і постійно займатися самостійним контролем всіх показників. А це вже не система!

Наступний момент, - це опис виробництва продукту на кожному етапі. Якщо ми наймаємо персонал, то це повинно бути описано - як ми це робимо. Якщо ми навчаємо співробітників, то повинно бути описано, як навчати. Якщо продажник продає наші товари, то повинно бути написано, як він це робить. Те ж саме стосується фінансистів і виробників.

Важливий момент для того, щоб Ваш бізнес був по-справжньому системним, - у Вас мають бути описані регламенти, процедури, інструкції для того, щоб технологія була повною і для того, щоб цю технологію міг взяти будь-який співробітник, який прийшов до вас на роботу і робив те, що повинен.

У Вас повинна бути оргсхема, де видно, хто за що відповідає, щоб співробітник міг орієнтуватися в компанії.

І тоді результати будуть вище середнього і Ваша компанія буде більш системною та багатою. 

Якщо Вам потрібна невеличка консультація, перейдіть за посиланням https://orgschemenew.bitrix24.site/biznes22/

Недавно добавленные

27.10.2020
Кожен, хто вчив співробітників знає, що з першого разу не всі запам'ятають 100500 ваших слів. Я вже мовчу про алгоритми, технічні етапи, обов'язкові регламенти та елементарні правила. І вам доведеться повторювати кілька разів одне і те ж саме, при цьому потім людина все одно має великий шанс помилитися. Крім того, ваш час має свою ціну, і дуже прикро навчати стажера тижні три, а він потім не виходить на роботу одним похмурим ранком.
07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи: