Шість функцій системного бізнесу
Шість функцій системного бізнесу
07.05.2019

Перше - це найм персоналу, управління персоналом, мотивація персоналу - все, що стосується людей.

Друге - це все, що стосується комерційної частини. Це маркетинг, це просування, це самі продажи.

Третє - це робота з фінансами: збір доходів, контроль витрат, облік того що залишилося.

Четверте - це виробництво самого продукту, під який заточена Ваша компанія: закупівлі, склад, логістика - це все повинно бути описано.

Наступне - це обов'язково контроль якості! Тому що нашим клієнтам не подобається, коли вони змушені контролювати якість того, що у нас купують. Тому якість повинні контролювати Ви всередині своєї компанії. Навчання співробітників, вдосконалення продукції, вдосконалення компанії - це все відноситься до області якості.

І останнє - це піар, зв'язок з громадськістю: нові регіони, нові клієнти, нові партнери, - то, що дозволить Вашому бізнесу збільшитись.

Важлива нотатка: системний бізнес не залежить від окремо взятої людини - від того, яка особистість займається цією функцією. Тому що функції прописані, регламенти є, є правила і практично будь-яка людина, який стає на цей пост, може зробити цю роботу.

У системному бізнесі є чіткий контроль показників і ми можемо завжди подивитися, як попрацював це підрозділ за різні проміжки часу. Якщо у Вас немає системи контролю показників, якщо у Вас немає прозорості, то Вам буде дуже важко побудувати системний бізнес, тому що тоді Ви, як власник, повинні будете постійно перебувати всередині компанії і постійно займатися самостійним контролем всіх показників. А це вже не система!

Наступний момент, - це опис виробництва продукту на кожному етапі. Якщо ми наймаємо персонал, то це повинно бути описано - як ми це робимо. Якщо ми навчаємо співробітників, то повинно бути описано, як навчати. Якщо продажник продає наші товари, то повинно бути написано, як він це робить. Те ж саме стосується фінансистів і виробників.

Важливий момент для того, щоб Ваш бізнес був по-справжньому системним, - у Вас мають бути описані регламенти, процедури, інструкції для того, щоб технологія була повною і для того, щоб цю технологію міг взяти будь-який співробітник, який прийшов до вас на роботу і робив те, що повинен.

У Вас повинна бути оргсхема, де видно, хто за що відповідає, щоб співробітник міг орієнтуватися в компанії.

І тоді результати будуть вище середнього і Ваша компанія буде більш системною та багатою. 

Якщо Вам потрібна невеличка консультація, перейдіть за посиланням https://orgschemenew.bitrix24.site/biznes22/

Недавно добавленные

16.07.2020
Кожен з нас у житті зіштовхувався з різними керівниками. Якісь їхні чудові риси ми намагаємося скопіювати, але якісь слабкості і невірні дії потрапляють до нас без нашої на те бажання. Я багато бачив різних керівників на своїх проектах і у цій статті намагався об'єднати їх слабкі риси в список. І ось що вийшло.
09.07.2020
Пам'ятайте, як кажуть - ось легені здорової людини, а ось легені курця. Деякий час назад я почав помічати, що те саме відбувається з клієнтами. Є здорові клієнти - вони купують багато, платять відразу, не торгуються. А якщо і торгуються, і платять з відстрочкою, то все одно нам досить для того, щоб в компанії водилися і обороти, і прибуток. Тому що без прибутку наші компанії не можуть розвиватися. Без прибутку у нас не буде здібних працівників. Без прибутку ми збанкрутуємо.
06.07.2020
Канбан - це система організації виробництва і постачання, що дозволяє реалізувати принцип «точно в строки». Слово «Канбан» по-японськи означає «рекламний щит, вивіска» (японською 看板) Виглядає він, як таблиця, у якій стовпці - це етапи виробничого процесу. І в цих стовпцях у нас розташовуються проекти, які ми зараз виробляємо. Наприклад, як це може виглядати для роботи продавців, щоб вони точно бачили, на якій стадії знаходяться переговори:
25.06.2020
Час від часу під час консалтингу піднімаються одні і ті ж скарги у бізнесменів: - Продавці не продають. - Виробничники не виробляють. - Керівники не керують. Ну і так далі .