ЯК В КИЇВСТАР ГОТУЮТЬ КЕРІВНИКІВ
ЯК В КИЇВСТАР ГОТУЮТЬ КЕРІВНИКІВ
15.09.2020

У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах:

• Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників;

• Ставити їм завдання, контролювати виконання;

• Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. 

Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:

Етап перший.

Керівники філій на запит департаменту навчання склали списки зі співробітників і керівників середньої ланки управління, яких вони б рекомендували включити в програму підготовки кадрового резерву. Туди увійшли співробітники, що демонструють хороші показники в своїй роботі, лояльність до компанії і бажання рости разом з нею, вміння працювати в команді, амбітність і лідерські якості.

Відібраних учасників зібрали в головному офісі і запропонували стати учасниками «Срібного запасу Київстар». Презентували програму навчання і розвитку довжиною в один рік.

Етап другий. 

Учасники програми раз на місяць проходили навчальні сесії довжиною в кілька днів. Кожна сесія - окрема тема, яку читали провідні фахівці компанії, або запрошені професіонали, найкращі у своїй професії.

Були поїздки по провідним корпораціям планети в Норвегію, Японію.

Були командні тренінги, в яких я брав участь, як тренер. На них учасники тренувалися працювати в групі - ставити завдання, делегувати повноваження, домагатися мети, долати бар'єри, контролювати таймінг, узгоджувати свої дії і отримувати результат.

Етап третій.

Вишенька на торті - підсумок всієї річної програми - захист дипломної роботи. Учасники розбилися на невеликі групи по 3-4 особи, вибрали собі тему, важливу для майбутнього розвитку компанії і писали по ній колективну групову роботу. Важливо! Ця робота повинна була потім стати частиною стратегії розвитку компанії. Захищати її треба було безпосередньо перед генеральним директором підприємства, що дуже мотивувало учасників.

І, природно, що в результаті такого навчання компанія отримала професійно навчених кандидатів на посади керівників різних напрямків компанії, а учасники отримали відмінний трамплін для свого кар'єрного зростання. 

У минулому році ми провели дві програми підготовки керівників середньої ланки для українських компаній. І, якщо вас цікавить програма, згідно з якою можна було б просто і ефективно виростити кадровий резерв в своєму бізнесі - зв'яжіться з нами - ми вам відправимо зразок.

Недавно добавленные

07.04.2021
Як зробити інструкцію співробітнику так, щоб він через три дні був корисним компанії, міг робити те ж, що його колега через півроку навчання. Що повинно бути в професійній посадової інструкції? Як позбутися від людського фактора в бізнесі? Як швидко зростати та перестати хвилюватись за "незамінними" працівниками?
05.04.2021
Одна з проблем сучасного суспільства - некомпетентність. Через це відбуваються катастрофи і війни, що очевидно. І банкрутства компаній, що не так очевидно. Дуже цікаво, коли на співбесіду приходять люди, які працювали раніше в продажах, з гордістю розповідають про свої успіхи, а на питання про те, чому пішли, відповідають - компанія збанкрутувала.
30.03.2021
За що тобі платять? Кожен працівник отримує зарплату. Він тому і ходить на роботу. І на роботі він робить щось корисне, за це йому і платять. Це те, що зазвичай називають результатом. Читати далі...
26.03.2021
Є люди - творці. Звичайно, є люди - руйнівники. А є люди-лінивці. Люди-творці працюють з ранку і до вечора над тим, щоб щось корисне для суспільства придумати і запровадити. Люди-руйнівники, ті - навпаки. А люди - лінивці, їм якось все одно. Читати далі...
22.03.2021
Кілька років тому ми зустрілися з одним бізнесменом. У нього транспортна компанія, займаються контейнерними перевезеннями по Україні та за її межами. Свій автопарк, логісти, менеджери з продажу. У компанії працювало чоловік 30. Справи потихеньку йшли, компанія навіть розвивалася. Але, чим більше ставав бізнес, тим важче було цього власнику. Робочий день у нього ставав ненормований. Вирішувати по телефону в недільний ранок проблеми клієнтів, замість відпочинку з дружиною і підростаючої донькою для нього стало нормою.