ЯК В КИЇВСТАР ГОТУЮТЬ КЕРІВНИКІВ
ЯК В КИЇВСТАР ГОТУЮТЬ КЕРІВНИКІВ
15.09.2020

У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах:

• Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників;

• Ставити їм завдання, контролювати виконання;

• Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. 

Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:

Етап перший.

Керівники філій на запит департаменту навчання склали списки зі співробітників і керівників середньої ланки управління, яких вони б рекомендували включити в програму підготовки кадрового резерву. Туди увійшли співробітники, що демонструють хороші показники в своїй роботі, лояльність до компанії і бажання рости разом з нею, вміння працювати в команді, амбітність і лідерські якості.

Відібраних учасників зібрали в головному офісі і запропонували стати учасниками «Срібного запасу Київстар». Презентували програму навчання і розвитку довжиною в один рік.

Етап другий. 

Учасники програми раз на місяць проходили навчальні сесії довжиною в кілька днів. Кожна сесія - окрема тема, яку читали провідні фахівці компанії, або запрошені професіонали, найкращі у своїй професії.

Були поїздки по провідним корпораціям планети в Норвегію, Японію.

Були командні тренінги, в яких я брав участь, як тренер. На них учасники тренувалися працювати в групі - ставити завдання, делегувати повноваження, домагатися мети, долати бар'єри, контролювати таймінг, узгоджувати свої дії і отримувати результат.

Етап третій.

Вишенька на торті - підсумок всієї річної програми - захист дипломної роботи. Учасники розбилися на невеликі групи по 3-4 особи, вибрали собі тему, важливу для майбутнього розвитку компанії і писали по ній колективну групову роботу. Важливо! Ця робота повинна була потім стати частиною стратегії розвитку компанії. Захищати її треба було безпосередньо перед генеральним директором підприємства, що дуже мотивувало учасників.

І, природно, що в результаті такого навчання компанія отримала професійно навчених кандидатів на посади керівників різних напрямків компанії, а учасники отримали відмінний трамплін для свого кар'єрного зростання. 

У минулому році ми провели дві програми підготовки керівників середньої ланки для українських компаній. І, якщо вас цікавить програма, згідно з якою можна було б просто і ефективно виростити кадровий резерв в своєму бізнесі - зв'яжіться з нами - ми вам відправимо зразок.

Недавно добавленные

22.06.2021
Щоб ви могли самі собі відповісти чесно на питання, на якому етапі перебуває будівництво вашого бізнесу, дайте собі відповідь на питання, ставлячи «+», якщо відповідь позитивна, і «-», якщо відповідь негативна:
17.06.2021
Не є таємницею, що співробітники в компаніях працюють не тільки через гроші. І люди можуть працювати швидко і якісно, а можуть повільно і з браком. І більше грошей на зарплатню не означає більш ефективної роботи. Ще за радянських часів був феномен стахановського руху. Коли люди працювали, видаючи в кілька разів більше результат, ніж від них очікувалося. Який може бути додатковий мотив у співробітника, крім грошей - виконувати плани, давати результати краще, ніж очікується?
15.06.2021
Під час консалтингу часто чую від різних керівників проблеми перевтомлення керівників. Наприклад, є у мене один знайомий бізнесмен, нехай його звуть Михайлом (наприклад). І скаржиться мені Михайло на те, що немає на ринку праці нормальних продавців. Тому він сам постійно занурюється в продажі і з ранку до ночі не має спокою Читати далі...
09.06.2021
Коли ми пишемо професійні інструкції, то час від часу зіштовхуємось із таким кутом зору – «навіщо потрібні скрипти – це тільки робить роботів із працівників». З одного боку – це так і є. Час від часу мені дзвонять різні люди і намагаються щось продати, і я із легкою зацікавленістю слухаю, як вони мені щось розповідають або відповідають на запитання. І тут буває два варіанти – я запитую або розповідаю щось нестандартне – і людина зі мною спілкується нормально і ми до якоїсь згоди доходимо. Або я запитую щось нестандартне, і продавець, таке враження, як перечіплюється через нього, і далі все летить шкереберть.
31.05.2021
5 порад, які стануть в нагоді будь-якому бізнес-диверсанту. Що робити, щоб зруйнувати свою компанію гарантовано за 1 місяць.