ЯК В КИЇВСТАР ГОТУЮТЬ КЕРІВНИКІВ
ЯК В КИЇВСТАР ГОТУЮТЬ КЕРІВНИКІВ
15.09.2020

У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах:

• Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників;

• Ставити їм завдання, контролювати виконання;

• Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. 

Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:

Етап перший.

Керівники філій на запит департаменту навчання склали списки зі співробітників і керівників середньої ланки управління, яких вони б рекомендували включити в програму підготовки кадрового резерву. Туди увійшли співробітники, що демонструють хороші показники в своїй роботі, лояльність до компанії і бажання рости разом з нею, вміння працювати в команді, амбітність і лідерські якості.

Відібраних учасників зібрали в головному офісі і запропонували стати учасниками «Срібного запасу Київстар». Презентували програму навчання і розвитку довжиною в один рік.

Етап другий. 

Учасники програми раз на місяць проходили навчальні сесії довжиною в кілька днів. Кожна сесія - окрема тема, яку читали провідні фахівці компанії, або запрошені професіонали, найкращі у своїй професії.

Були поїздки по провідним корпораціям планети в Норвегію, Японію.

Були командні тренінги, в яких я брав участь, як тренер. На них учасники тренувалися працювати в групі - ставити завдання, делегувати повноваження, домагатися мети, долати бар'єри, контролювати таймінг, узгоджувати свої дії і отримувати результат.

Етап третій.

Вишенька на торті - підсумок всієї річної програми - захист дипломної роботи. Учасники розбилися на невеликі групи по 3-4 особи, вибрали собі тему, важливу для майбутнього розвитку компанії і писали по ній колективну групову роботу. Важливо! Ця робота повинна була потім стати частиною стратегії розвитку компанії. Захищати її треба було безпосередньо перед генеральним директором підприємства, що дуже мотивувало учасників.

І, природно, що в результаті такого навчання компанія отримала професійно навчених кандидатів на посади керівників різних напрямків компанії, а учасники отримали відмінний трамплін для свого кар'єрного зростання. 

У минулому році ми провели дві програми підготовки керівників середньої ланки для українських компаній. І, якщо вас цікавить програма, згідно з якою можна було б просто і ефективно виростити кадровий резерв в своєму бізнесі - зв'яжіться з нами - ми вам відправимо зразок.

Недавно добавленные

22.09.2021
А ви стресостійкі? Коли читаю текст вакансій, бачу там час від часу фразу «від вас вимагається стресостійкість». Або буває, начальник відділу або директор мені каже - у нас тут багато стресу в роботі. Читать далі
01.09.2021
Без роботи - нудно. З роботою - важко. А якщо роботу роблять інші люди, а ти керівник, то і нудно, і важко. Так і хочеться зробити роботу за інших ... Чи не правда? Багато керівників скаржаться на те, що нікому делегувати, що завдання не виконуються вчасно і це лишаїв роботу керівника очікуваного задоволення, а самого його позбавляє щастя. Все можна організувати так, щоб і співробітники задоволені, і керівник щасливий. Як?
30.08.2021
Є в Одесі туристична фішка - скульптури декількох десятків котів, які заховані в різних місцях міста. До них водять екскурсії, у них фотографуються молодята. Є кіт з портфелем Жванецького, є кіт з тіткою Сонею в рибному ряду на Привозі. У бізнесменів Одеси є важлива риса, яка відрізняє їх від усіх інших бізнесменів - вони люблять безкорисливо робити так, щоб місто ставало кращим, цікавішим і своїми історіями гримів на всю планету.
25.08.2021
Час від часу на проектах я чую від працівників безліч скарг на різні проблеми в компанії. Якісь скарги надумані, якісь пов’язані із характерами колег, якісь залежать від некомпетентності окремих працівників. Але є ще такий тип скарг, які пов’язані із розвитком підприємства. Коли працівники мають проблеми, але не мають рішень. Тоді я пропоную зробити мозковий штурм –інструмент керівників.
20.08.2021
Перегляньте перевірочний список із 48 пунктів по телефоних продажах