За що платять співробітнику зарплату? Список 30 цінних кінцевих продуктів в подарунок
За що платять співробітнику зарплату? Список 30 цінних кінцевих продуктів в подарунок
18.07.2019

За що тобі платять?

Кожен працівник отримує зарплату. Він тому і ходить на роботу. І на роботі він робить щось корисне, за це йому і платять. Це те, що зазвичай називають результатом.

Наприклад, якщо я найняв робітника, щоб він мені викопав канаву, то я йому плачу за результат - потрібної глибини і ширини канава. А скільки він там витратив часу - мене особливо не хвилює, з якою швидкістю працював - таку суму і заробив.

Такий результат ще називають продуктом. Звичайно, продукт відрізняється від продукта. Наприклад, якщо у нас є бухгалтер, який займається документацією - акти, накладні, договори стандартні і таке інше. Але при цьому клієнти лаються на постійні помилки і вимагають переробити кожен папір, то тоді питання: а за що я заплатив цього бухгалтеру.

Тоді у нас з'являється розуміння: продукт повинен бути закінченим. Щоб його не треба було допрацьовувати або переробляти. Особливо гостро це відчувають будівельники, коли хтось лівими ногами покладе плитку, а потім її треба збивати і класти нову. Витрат істотно більше, скажу я вам.

Але і це ще не все. У якийсь момент я побачив, що є дивна закономірність - чим більше людей готові виконувати якусь роботу, тим дешевше вона стоїть.

Наприклад, сезонні працівники влітку - вкрай низько оплачуються, хоча робота дуже важка.

А ось фінансові директори - вкрай високо оплачуються, хоча робота фізично взагалі ніяка.

І ось тут ми підходимо до ще одного розуміння - цінність цього. Скільки люди готові тобі за цю роботу заплатити? Скільки, на їхню думку, це коштує. Як таке оцінює ринок?

В технології Hubbard Management System є таке поняття, як Цінний Кінцевий Продукт. Продукт є цінним, коли його можна обміняти на що-небудь. Ну, в нашому випадку - найчастіше на гроші.

Наприклад, візьмемо менеджера з продажу. Що він вважає своїм продуктом? Вони зазвичай кажуть - угоди. Але якщо запитати їх керівників або власників підприємства

- За що ви готові платити їм дуже, дуже, надмірно, пекельно багато грошей?

- Е-е, - губляться керівники, - за максимально можливі продажу з максимальним рівнем рентабельності, зроблені так, щоб клієнт йшов щасливий, і повертався до нас разом із другом, який у нас теж щось купить.

Скажіть, друзі, скільки б отримував продажник, якби він робив те, що написано вище? Всі гроші світу), я думаю.

Коли ми розробляємо оргсхеми з бізнесменами, то декілька годин тренуємося називати цінні кінцеві продукти для різних посад.

Наприклад, для лікаря найчастіше називають такий продукт: швидко вилікуваний пацієнт, який більше не повертається до лікаря з цією хворобою.

І у мене є один такий знайомий лікар. До нього провозять людей на візках, та через деякий час вони йдуть від нього своїми ногами.

Схоже це на цінний продукт? Скільки люди готові заплатити за такий продукт? А скільки таких лікарів ви знаєте? До цього лікаря, до речі, черга на кілька тижнів вперед.

Або для вчителя рідної мови: дитина, яка вміє майстерно використовувати мову в будь-яких цілях (написати вірш, розповідь, статтю). Скільки ви були б готові заплатити вчителю за додаткову роботу з вашою дитиною, щоб він міг потім написати розповідь або вірш? За те, що з вашої дитини вийде другий Тарас Шевченко чи Стівен Кінг?

Я недавно почув відмінне опис цінного кінцевого продукту для письменника. І так як я сам заробляю на своїх книгах, то мені це опис дуже зайшов.

Продукт письменника: книга, яка не відпускає читача до ранку.

І дійсно: нам подобається купувати книги таких письменників. І нас дратують письменники, чиї книги треба змушувати себе прочитати.

За роки розробок оргсхем разом з бізнесменами і ТОП-менеджерами, ми напрацювали багато цікавих формулювань продукту. Я недавно склав список з 30 різних варіантів для різних посад в компанії - від прибиральниці до фінансового директора.

Якщо кому треба такий список - залиште свою пошту - автоматично файл викачуватиметься.

Недавно добавленные

26.05.2020
Чому наші співробітники не виконують плани? Як узгодити плани відділу і співробітника? Що необхідно, щоб ми отримували потрібні результати?
19.05.2020
Кожен з нас хоче жити добре. І одним це «добре» означає - в хороших відносинах. Але я не про це. Я про те «добре» - коли в достатку. Коли грошей вистачає на їжу, житло, на бензин, і влітку поїхати з дітьми на море або в гори. І не треба брати кредит на те, щоб поїхати до Анталії або Бердянську.
13.05.2020
Часта картина: в компанію приходить продуктивний співробітник. Починає працювати, показує результат набагато вищий за середній. Потім щось відбувається, і цей співробітник шукає собі іншу роботу. Проходить кілька років, і ми бачимо, що ця людина в якійсь компанії закріпилась і показує відмінні результати. Набагато краще, ніж в нашій компанії більшість наших співробітників. І нам стає сумно - чому він не у нас працює?
25.04.2020
Як зробити клієнтів лояльними. Як організувати роботу, щоб сарафанне радіо приводило більше клієнтів. Як треба управляти, щоб слава про вашу компанію "бігла попереду вас"? На це питання ми відповіли в вебінарі, який ви можете переглянути ...
24.04.2020
Кілька років тому зателефонувала мені подруга - засновник компанії, продає будматеріали великим оптом на великі будови. І попросила поради - конкурент включив режим «чорного піару». У неї є клієнт - великий одеський забудовник. І вона поставляла на його висотки газобетон. Ціни були ринкові, терміни - завжди вчасно і обидві сторони - і постачальник, і покупець, були задоволені. Але не був задоволений конкурент, який теж хотів постачати свою продукцію на ці об'єкти. За старою традицією - «переманювати ціною», він прийшов до покупців і запропонував свій товар за ціною нижче, ніж у моєї подруги.