Ми закінчили проект зі створення інструкцій для дитячого садка
Ми закінчили проект зі створення інструкцій для дитячого садка
30.06.2020

Хочу поділитися нашими успіхами.
Нещодавно ми закінчили великий проект по опису працюють інструкцій для приватного дитячого садка «Декарт».

11 посадових папок, 220 розділів, 1000 сторінок, 5 відео-уроків, 100500 фотографій!
Very well done!

Було описано більш десяти постів компанії. Серед них директор, маркетолог, адміністратор, кухар, вихователь.

Цьому дитячому садку вже двадцять п'ять років. Накопичено великий практичний досвід виховання здібних дітей. І важливо було зробити спадкоємність поколінь, щоб нові співробітники знали всю технологію роботи. Плинність серед персоналу невелика, але все одно важливо, щоб співробітники і знали і вміли працювати за однією технологією.

Тоді ми менше витрачаємо часу на введення в посаду співробітника. Наші клієнти отримують той результат, за який заплатили. Крім того, ми можемо легко масштабироваться, відкривати філії, або продавати франшизи.

Подивіться, можливо для Вашої компанії теж було б добре мати повну технологію роботи?
Зателефонуйте нам, щоб ми обговорили можливість створення таких інструкцій для Вашого підприємства.

Недавно добавленные

07.10.2020
Час від часу мене люди ставлять в тупик питанням: - А чим ви в БізнесФорвард взагалі займаєтеся? Ми тут працюємо-працюємо, створюємо-створюємо. А про нас чомусь не кричать з усіх прасок, як про кандидатів в депутати. Звичайно, ті, кому ми дійсно потрібні, про БізнесФорвард знають, це без питань.
02.10.2020
Як турбота про клієнта збільшує прибуток компанії. Розмовляю з одним маркетологом. Питаю його, де він друкує свої матеріали. Він називає друкарню, неважливо яку, наприклад - Алладін принт. Я кажу: - Чому там? Ця друкарня ж не найдешевша?
21.09.2020
На що керівники бояться дивитися? Одна з таких областей, на які ми боїмося дивитися - це гроші. Один з перших питань, яке я задаю керівникові: - Як йдуть справи останній рік? Вгору, вниз, або на одному рівні?
15.09.2020
У багатьох зростаючих компаніях є проблема з керівниками. Не в сенсі того, що керівники погані, а в тому сенсі, що керівників не вистачає. Адже робота керівника потребує певні знання і вміння в різних сферах: • Треба вміти організовувати групи з окремих співробітників; • Ставити їм завдання, контролювати виконання; • Професійно розбиратися в тій області, в якій працює компанія. Одного разу я був свідком того, як в Київстар підходили до питання підготовки керівників. Вона проходила в три етапи:
10.09.2020
Є такий закон життя - «Те, на що звертаєш увагу - збільшується в розмірах». Для того, щоб використовувати цей закон для розвитку нашої компанії, ми будемо регулярно звертати увагу на наш прибуток. Одне з дій, яке ми будемо робити для цього - проведення нарад для відділу продажів. Часто наради проходять нудно і марно гають час. Ми розглянемо алгоритм з десяти кроків, завдяки яким ваші наради будуть корисними, налаштовує на результат і допоможуть збільшити виконання планів і збільшити дохід компанії. Припускаємо, що у нас є стандартний відділ продажів, в якому співробітники, щоб зробити продажу роблять наступне: - роблять дзвінки і зустрічі; - за результатами зустрічей роблять пропозиції; - після цього домагаються укладання угоди і отримання грошей. На нараді будемо обговорювати дві частини по три теми в кожній: