КОНСАЛТИНГОВЫЙ ПРОЕКТ

СИСТЕМА ФІНАНСОВОГО ОБЛІКУ ЗА 2 ТИЖНІ

Повний контроль. Зростання прибутку
Зв'язатись з експертом


КОЛИ У НАС НЕМАЄ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ФІНАНСАМИ, ТО У НАС:

ПРОСТРОКОВАНА ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ

Немає чіткої системи, коли конкретні співробітники відповідають за збір і збереження коштів. У надходженнях хаос, дебіторська заборгованість все вище і постійні перебої зі збором коштів

ПРОСТРОКОВАНА КРЕДИТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ

Щодня співробітники з рахунками в руках забігають в бухгалтерію зі словами "це треба сплатити терміново". В результаті всі гроші, що з ранку були на рахунках, до обіду вже закінчуються.
І якщо після обіду приходить співробітник з дійсно "гарячими" рахунком, то йому грошей може не вистачити.

немає системи планування витрат

Фінансисти не в змозі планувати витрати, тому що співробітники приносять рахунки, які треба сплатити "вчора". В результаті керівник живе в постійному режимі пожежі.

Немає планування доходів

Немає прив'язки доходу компанії до точки беззбитковості. Ніхто не рахував, скільки потрібно грошей заробити, щоб усім вистачило: і співробітникам на високі зарплати, і постачальникам, і оренда з податками.
В результаті, компанія може залазити в борги банкам, в товарні кредити, і живе невідповідно до своїх достатків.

немає контролю за рухом грошей в компанії

Ніхто не контролює фінансові та товаро-матеріальні потоки. В результаті ми можемо три рази купувати товар, який не потрібен, і навпаки, на складі може не бути товару, який продається, як "гарячі пиріжки".
Деякі співробітники, через які проходять потоки готівки, купують собі дорогі речі, які не відповідають їхнім зарплатам. Все це призводить до того, що внутрішня корупція і безвідповідальність з'їдають весь прибуток компанії і власник залазить в кредити, щоб утримати компанію на плаву

немає резервів

У компанії немає резервів і фондів для розвитку бізнесу.
Коли потрібно купити дороге обладнання або щось побудувати, то керівництво змушене залазити в фінансову кабалу до банкірів. І, замість того, щоб процвітати самим, годує за свій рахунок банки.
Набагато розумніше було б створити кілька фондів, у яких потроху накопичувати кошти для розвитку бізнесу, працюючи своїм власним банком.

Система контролю фінанов за 2 тижні

Система контролю фінансів включає в себе кілька інструментів

Ви збільшите потік грошей в вашу компанію від прибуткових напрямків

Частина 1. Навчання.

Програма для фінансового планування починається з навчання. У цій частині протягом 2-х днів ви вивчите теорію управління фінансами простими зрозумілими словами.

Частина 1. Навчання.

«Теорія бобів» - в які напрямки вашої компанії варто вкладати кошти і в якій пропорції

Частина 1. Навчання.

Розрахунок точки беззбитковості - скільки треба заробляти вашому підприємству мінімум, щоб підприємство розвивалося

Частина 1. Навчання.

19 законів керування фінансами - які правила повинні бути в компанії, щоб доходів було більше, ніж витрат

Частина 2. Аналіз фінансів підприємства за минулий період.

Тут виявляють реальну рентабельність різних напрямків діяльності підприємства.

Частина 2. Аналіз фінансів підприємства за минулий період.

Розглядаються всі статті витрат, знаходяться можливі джерела зайвих витрат

Частина 2. Аналіз фінансів підприємства за минулий період.

А так же знаходяться можливості для збільшення доходу компанії

Частина 3. Розробка технології фінансового планування для Вашої компанії

Засновник описує правила для роботи з доходом і витратами компанії, систему роботи з фондами резервів, дивідендів, основних засобів і т.д.

Частина 3. Розробка технології фінансового планування для Вашої компанії

Завдяки цьому робота з фінансами з щоденної текучки переходить в режим віддаленого контролю

Частина 3. Розробка технології фінансового планування для Вашої компанії

На аналіз фінансового стану компанії засновником витрачається максимум 1 годину в тиждень і при цьому він бачить всю картину і контролює фінанси краще, ніж раніше.

Частина 4. Впровадження технології на існуюче підприємство.

Фінансовий директор впроваджує розроблену технологію в компанію

Частина 4. Впровадження технології на існуюче підприємство

Процес відбувається під контролем нашого фінансового консультанта для того, щоб впровадження пройшло максимально ефективно

стандарт

Для підприємств до 50 співробітників

90.000 грн
Повноцінна консалтингова програма

    У цю суму входить:
    • Вивчення теорії управління фінансами
    • Розробка правил фінансового планування компанії
    • Навчання фінансиста, який буде працювати з фінансами за правилами засновника
    • Розрахунок точки беззбитковості підприємства
    • Розробка необхідних звітів для власника

професіонал

Для підприємств від 100 співробітників

190.000 грн
Консалтингова програма + 1 місяць супроводу

    У цю суму входить:
    • Вивчення теорії управління фінансами
    • Розробка правил фінансового планування компанії
    • Навчання фінансиста, який буде працювати з фінансами за правилами засновника
    • Розрахунок точки беззбитковості підприємства
    • Розробка необхідних звітів для власника
    • Віддалене супровід і контроль за використанням системи фінансового планування
    • Заочний курс по роботі ідеального директора

Ексклюзив

Для підприємств зі складним фінансовим становищем

Від 300.000 грн за місяць
У вартість входить праця 24/7 трьох фінансових консультантів стільки часу - скільки буде потрібно, доки підприємство не стане прозорим та прибутковим

    У вартість входить праця 24/7 трьох фінансових консультантів стільки часу - скільки буде потрібно, доки підприємство не стане прозорим та прибутковим

ЩО В РЕЗУЛЬТАТІ?

В результаті проекту "СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ФІНАНСІВ", ви отримаєте:

в компанії впроваджена система управління фінансами:

Прибереться хаотичність надходження і розподілу фінансів

в компанії впроваджена система управління фінансами:

в компанії впроваджена система управління фінансами,
в результаті чого доходи компанії збільшуються

в компанії впроваджена система управління фінансами:

в компанії впроваджена система управління фінансами,
в результаті чого доходи компанії збільшуються,
резерви накопичуються,

в компанії впроваджена система управління фінансами:

в результаті чого доходи компанії збільшуються,
резерви накопичуються,
дивіденди регулярно виплачуються і збільшуються.

Ярослав Гайворонський, співвласник компанії InterTransLogistics

«Завдяки консультаціям BusinessForward ми одне з збиткових напрямків змогли зробити прибутковим»

Денис Галка,
власник авторемонтного підприємства

«Я позбувся нерентабельного напрямку, який до аналізу я вважав прибутковим. І зараз наші фонди зростають, а борги зменшуються »

Олександр Тарасенко,
директор дистриб'юторської компанії

«Ми стали систематизувати наші витрати, завдяки чому покращився загальний фінансовий стан в компанії»

Подяка

Наша компанія «Новатек-Електро» займається розробкою і повним циклом виробництва електротехнічної продукції. Ми працюємо з 1998 року, представлені на чотирьох континентах в більш двадцяти країн світу.

Штат компанії досить великий, обсяги виробництва з кожним роком зростають, і нашій фінансової службі доводилося працювати в досить напруженому режимі, щоб грошей в компанії вистачало на всі потреби.

Час від часу в компанії відбувалися витрати фінансів без чіткого контролю, і могла виникнути ситуація, коли витрачали кошти на другорядні статті витрат, а потім не вистачало грошей на важливе і першочергове.

У 2018 року ми пройшли консалтинговий проект «Управління фінансами» в компанії BusinessForward Ukraine. За чотири дні ми вивчили прості правила управління грошима. Зробили аналіз всіх фінансових показників. Розробили інструкції з управління фінансами для нашої компанії. І почали їх дотримуватися.

І поступово ситуація з фінансами стала поліпшуватися. У нас з'явились фонди, на все необхідне вистачає грошей. Ми отримуємо гроші швидко, а витрачаємо повільно. Наші постачальники стали більш дисциплінованими, і вже не намагаються нас «затарить» всім, що їм необхідно збути, а продають нам тільки те, що нам необхідно в потрібній нам кількості. Ми можемо вчасно з усіма розрахуватися і наша платоспроможність сильно зросла.

Велике спасибі Олені Варламовою за допомогу в практичному застосуванні даних.

З повагою,
Богачов Олександр Миколайович,
співзасновник і директор ТОВ «Новатек-Електро»

CRM-форма з'явиться тут

CONTACTS

контакти

адреса

Одеса, вул. Генуєзська 24

телефон

+380487061626
Cookie-файли
Налаштування Сookie-файлів
Детальна інформація про цілі обробки даних і постачальників, які ми використовуємо на наших сайтах
Аналітичні Cookie-файли Відключити все
Технічні Cookie-файли
Інші Cookie-файли
Ми використовуємо файли Cookie для поліпшення роботи, персоналізації та підвищення зручності користування нашим сайтом. Продовжуючи відвідувати сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів Cookie. Детальніше про нашу політику щодо Cookie.
Налаштувати Прийняти все
Cookies